Ranking 9 najlepszych organizerów na biurko w 2025

Ostatnio aktualizowane: 25.01.25

 

Organizer na biurko – przewodnik zakupowy, ranking i test

 

Praca w domu wymaga dobrej organizacji nie tylko czasu, ale także pomieszczenia i przedmiotów na biurku. Potrzebne sprzęty biurowe powinny być łatwo dostępne, a dokumenty poukładane. W stworzeniu dobrej przestrzeni do pracy z pewnością pomoże organizer IKEA TJENA. Składa się z pięciu pudełek różnej wielkości, w których można przechowywać najpotrzebniejsze przybory. Ma minimalistyczny design, dzięki czemu dobrze wygląda w każdym biurze. Surową, nawiązującą do natury ozdobę stanowi przybornik na biurko drewniany z 3 komorami, który pomoże zorganizować miejsce do pracy, dzięki pudełkom różnej wielkości można mieć blisko wszystkie niezbędne przybory. Prosty, drewniany design sprawia, że przybornik pasuje do rustykalnych i minimalistycznych wnętrz.

 

 

Tabela porównawcza

 

Zalety
Wady
Podsumowanie
Oferty

Najlepszy produkt

Zalety

Organizer IKEA TJENA składa się z pięciu pojemników o różnych wymiarach. W efekcie można łatwo uporządkować wszystkie przybory biurowe, również spinacze, zszywki, czy kable USB. Przybornik wykonano ze sztywnego, recyklingowanego papieru, dzięki czemu jest ekologiczny. Minimalistyczne wzornictwo sprawia, że produkt pasuje do każdego wnętrza.

Wady

Papier, chociaż jest ekologiczny, nie jest odporny na przemakanie. Wybierając organizer IKEA TJENA trzeba uważać, aby nie rozlać na niego napoju lub innego płynu, co często prowadzi do zniszczenia produktu.

Podsumowanie

Organizer IKEA TJENA wykonano z ekologicznego materiału, który można ponownie wykorzystać po zużyciu produktu. Minimalistyczne wzornictwo sprawia, że przybornik pasuje do każdego wnętrza. Duża ilość przegródek zapewnia dobrą organizację pracy.

Drugi wybór

Zalety

Przybornik ma minimalistyczny, drewniany wzór, dzięki czemu sprawdza się w aranżacjach nawiązujących do natury. Ma trzy komory różnej wielkości, co ułatwia organizację przyborów biurowych, takich jak długopisy, spinacze lub notatniki. Wymiary przybornika umożliwiają ustawienie go na każdym biurku, również na niedużym blacie.

Wady

Przybornik z 3 komorami wykonano z elementów wyciętych ze sklejki, połączonych specjalnych klejem. Jeśli produkt narażony będzie na działanie promieni słonecznych, organizer delikatnie się rozkleja.

Podsumowanie

Przybornik na biurko z 3 komorami, wykonany z drewnianej sklejki pasuje do rustykalnych wnętrz. Różne rozmiary pojemników umożliwiają przechowywanie najpotrzebniejszych przyborów do pracy. Produkt nie zajmuje dużo miejsca na blacie.

Rozważ też

Zalety

Organizer Arda MyDesk wyposażono w cztery szuflady. Każda z nich ma system cichego wysuwania oraz blokadę. Szuflady w organizerze są głębokie i duże, dzięki czemu można z łatwością przechowywać potrzebne dokumenty w najpopularniejszym formacie A4. Organizer wykonano z wytrzymałego, szaro-zielonego tworzywa sztucznego.

Wady

Wadą organizera Arda MyDesk jest brak przegródek na mniejsze przybory biurowe, takie jak długopisy czy spinacze. W efekcie, jeżeli potrzebne jest miejsce na małe przedmioty do pisania, trzeba dokupić odpowiedni przybornik.

Podsumowanie

Organizer Arda MyDesk to dobry przybornik do biura, ponieważ ułatwia segregowanie dokumentów. Głębokie szuflady pozwalają na przechowywanie kartek papieru w formacie A4. System cichego wysuwania poprawia komfort użytkowania.

 

 

9 najlepszych organizerów na biurko. Opinie w 2025 roku

 

Praca biurowa wymaga przechowywania wielu dokumentów i użytkowania dużej ilości różnych przedmiotów, od spinaczy po zszywacze oraz przybory do pisania, które mogą tworzyć bałagan. Aby dobrze zorganizować miejsce pracy, przyda się odpowiedni przybornik, nasz ranking organizerów na biurko pomoże Ci znaleźć odpowiedni produkt. W efekcie blat podczas pracy będzie czysty, a wszystkie przedmioty posegregowane.

 

Organizer na biurko IKEA

 

1. Organizer na biurko IKEA TJENA

 

W nowoczesnym biurze dobrze sprawdzi się organizer na biurko IKEA TJENA. To nieduży produkt, składający się z 5 pudełek, w których można przechowywać wszystkie potrzebne w pracy przybory. Wymiary organizera to: 17,5 cm szerokości, 25 cm głębokości i 17 cm wysokości. Model sprawdzi się również w małych biurach. Organizer na biurko IKEA dostępny jest w trzech kolorach: Czarnym, białym oraz we wzory. W efekcie każdy znajdzie produkt, który dobrze wpasuje się w wystrój pomieszczenia.

Organizer pozwala uporządkować wszystkie drobne przedmioty potrzebne podczas pracy, takie jak spinacze, zszywki lub kable USB. Różne rozmiary pojemników umożliwiają przechowywanie telefonu, notatnika czy linijki. Pojemniki mają wymiary od 8,2 cm x 8,2 cm x 5 cm do 25 cm x 17,5 cm x 2,8 cm. Produkt wykonano ze sztywnego, recyklingowanego papieru.

Konsumenci podkreślają w opiniach na temat produktu Ikea, że jest to dobry organizer na biurko, który ułatwia utrzymanie porządku podczas pracy. Jego zaletą jest pięć pojemników do przechowywania w różnych rozmiarach.

 

 

 

 

Organizer na biurko drewniany

 

2. Przybornik na biurko drewniany z 3 komorami 

 

Jeżeli szukasz organizera do biura urządzonego w minimalistycznym lub rustykalnym stylu, warto rozważyć zakup drewnianego przybornika na biurko z 3 komorami. Produkt wykonano z elementów wyciętych ze sklejki i połączonych klejem. Dzięki temu wszystkie ścianki organizera dobrze do siebie przylegają, tworząc spójną całość. Wymiary produktu to: 19 cm szerokości, 10 cm długości i 9,4 cm wysokości.

Drewniany organizer na biurko utrzymany jest w naturalnym, jasnym kolorze, dzięki czemu dobrze wygląda w każdej aranżacji. Sklejkę, z której wykonano produkt, można łatwo pomalować na dowolny odcień. W efekcie przybornik można dopasować do pozostałych elementów wyposażenia. Produkt sprawdza się do przechowywania notatek, długopisów i linijek, a także mniejszych elementów, takich jak spinacze.

Czytając opinie o organizerach na biurko wykonanych z imitacji drewna, można zauważyć, że użytkownicy są z nich zadowoleni. Konsumenci, którzy zdecydowali się na zakup, chwalą przybornik za pojemność oraz możliwość dopasowania go do każdego wnętrza. Trzy komory o różnych wymiarach ułatwiają przechowywanie wszystkich potrzebnych przyborów.

 

 

 

 

Organizer na biurko z szufladami

 

3. Organizer Arda MyDesk

 

Przechowywanie biurowych dokumentów  ułatwi organizer Arda MyDesk, wykonany z wytrzymałego tworzywa sztucznego, odpornego na zarysowania. Składa się z trzech szuflad, które wyposażono w system cichego otwierania oraz blokadę. Dzięki temu przegrody nie wypadną z szyn podczas odsuwania. Organizer na biurko z szufladami umożliwia przechowywanie dokumentów w formacie A4. Każdy z czterech wysuwanych pojemników ma wymiary: 25 cm x 33 cm x 4,5 cm.

Organizery można łączyć, tworząc piętrowe konstrukcje, co zapewnia więcej miejsca do przechowywania. Wymiary jednego produktu to: 29,5 cm x 38,5 cm x 28,2 cm. Model wykonano z tworzywa w kolorze szarym, a szuflady są w odcieniu zieleni. Organizer na biurko na dokumenty pasuje do nowoczesnych wnętrz. Wytrzymałe tworzywo zapewnia ładny wygląd produktu przez długi czas, a kolor pozostaje wyrazisty, nawet jeśli będzie wystawiony na działanie promieni słonecznych.

Komentarze użytkowników na temat organizera Arda MyDesk są w większości pozytywne. Konsumenci doceniają możliwość przechowywania i segregowania dokumentów w osobnych szufladach. Zaletą produktu jest ładny wygląd i trwały materiał, z którego wykonano organizer.  

 

 

 

 

Organizer na biurko dla dzieci

 

4. Przybornik na biurko, organizer biurowy Eufrat K0

 

Porządek w dokumentach i przyborach ważny jest nie tylko w biurze, ale także w pokoju dziecka. Podczas nauki dobrze sprawdzi się przybornik na biurko, organizer biurowy Eufrat K0. Wykonano go z delikatnego drewna, dzięki czemu ma naturalny i elegancki design. Produkt jest ręcznie wykonany, dlatego jest trwały i dopracowany w każdym szczególe. Organizer na biurko dla dzieci Eufrat spodoba się każdemu.

Materiał, z którego wykonano przybornik Eufrat to naturalna sklejka brzozowa, która jest trwała i sztywna, delikatny zarys słojów nadaje modelowi rustykalny charakter. Organizer na biurko dla dziecka musi być pojemny, dlatego przybornik Eufrat ma trzy szuflady i dwie komory, w których można przechowywać notesy, długopisy, spinacze lub zszywacz. Wszystkie potrzebne dziecku przybory zawsze będą w pobliżu. Powierzchnia organizera jest szlifowana, dlatego jest przyjemna w dotyku.

Model Eufrat to dobry produkt, co potwierdza niemal każdy test organizerów na biurko. Jest estetycznie wykonany, użytkownicy chwalą go za dużą ilość miejsca do przechowywania. Dzięki temu przybornik sprawdza się w pokoju dziecięcym, jak również w domowym biurze.

 

 

 

 

Organizer na biurko dla dziewczynki

 

5. Przybornik, Organizer na kredki Chmurka z Imieniem

 

Jeżeli szukasz ładnych elementów wyposażenia wnętrza do pokoju dziecka, warto rozważyć zakup przybornika, organizera na kredki Chmurka z Imieniem. Produkt pomaga uporządkować przybory na biurku, a dodatkowo jest ładną ozdobą. Model wykonano z płyty drewnopodobnej, wyciętej w kształt obłoku. Na przodzie przybornika można umieścić imię dziecka, dzięki czemu produkt spodoba się każdej kilkulatce.

Ten organizer na biurko dla dziewczynki ma wymiary: 23,5 cm x 11 cm x 9 cm. Składa się z trzech komór – środkowej o wymiarach 6,5 cm x 9 cm, oraz dwóch bocznych o wymiarach  4,5 cm x 9 cm. Z łatwością można przechowywać w nich długopisy lub kredki, a także mniejsze przybory, takie jak spinki lub gumki do włosów. Producent umożliwia wybór jednego z kilku wzorów i kolorów, który będzie najlepiej pasował do pokoju i charakteru dziecka.

Konsumenci podkreślają, że organizer na biurko dla dzieci Chmurka jest dobrym wyborem do pokoju kilkulatka. Przegrody są pojemne i ułatwiają przechowywanie i uporządkowanie kredek i długopisów. Estetyczny wzór chmurki i spersonalizowany napis sprawiają, że produkt spodoba się każdemu dziecku.

 

 

 

 

Organizer na kable pod biurko

 

6. Maclean Organizer kabli na biurko MC-747

 

Praca w biurze wiąże się nie tylko z dużą ilością dokumentów, ale także z elektronicznymi urządzeniami, których przewody mogą łatwo plątać się na blacie. W uporządkowaniu ich z pewnością pomoże Maclean organizer kabli na biurko MC-747. Produkt składa się z 3 modułów, w których można umieścić przewody. Model wykonano z tworzywa sztucznego, które jest wytrzymałe i odporne na zarysowania. Maclean to organizer na kable pod biurko lub na blat, który nie niszczy przewodów.

Model Maclean to organizer wielokrotnego użytku, kable można łatwo wyjmować i ponownie umieszczać w uchwytach. Produkt sprawdza się do wszelkiego rodzaju przewodów – komputerowych, audio/video, czy urządzeń elektronicznych. Organizer montuje się taśmą dwustronną, dzięki czemu można umieścić go w dowolnym miejscu. Konstrukcja utrzymuje kable na miejscu, jednak nie wpływa na przesyłanie danych przez przewody.

Użytkownicy, którzy zakupili produkt Maclean, chwalą go za jakość wykonania, estetyczne wykończenie oraz cenę. Podkreślają, że jest to dobry i tani organizer na biurko, który pozwala uporządkować kable w domowym biurze.

 

 

 

 

Organizer na biurko z USB

 

7. Przybornik biurowy z podstawką na smartfon 3x USB

 

Jeżeli szukasz funkcjonalnego organizera, dobrym wyborem będzie przybornik biurowy z podstawką na smartfon 3x USB. Wykonano go z wytrzymałego tworzywa sztucznego w kolorze bieli i czerni. Wymiary produktu to: 21,7 cm x 18,7 cm x 9,6 cm. Organizer składa się z sześciu przegród w różnych kształtach i rozmiarach. Można przechowywać w nim przybory biurowe, takie jak notes, długopis, czy spinacze, a także urządzenia elektroniczne. Specjalna przegroda na telefon ma także dodatkowe miejsce na kabel.

Produkt ma wbudowane trzy porty USB, do których można podpiąć i naładować urządzenie przenośne. Producent oferuje oddzielne mocowanie na telefon, dopasowane do modelu smartfona. Organizer na biurko z USB ułatwia uporządkowanie wszystkich przedmiotów w biurze. Dzięki portom do ładowania i podstawce na telefon produkt jest bardziej funkcjonalny niż standardowe przyborniki.

Opinie konsumentów na temat przybornika z podstawką na smartfon są najczęściej pozytywne. Użytkownicy wskazują na funkcjonalność modelu oraz elegancki wygląd. Zaletą produktu jest możliwość przechowywania wszystkich potrzebnych w pracy sprzętów i przyborów.

 

 

 

 

Duży organizer na biurko

 

8. Przybornik Biurowy, Miejsce na listy, Szuflada

 

W każdym domu z pewnością przyda się przybornik biurowy, miejsce na listy, szuflada. Organizer ułatwia porządkowanie dokumentów. Przybornik biurowy wykonany z metalowej siatki pasuje do każdego wnętrza. Materiał pokryto lakierem, co zapewnia odporność na zarysowania i zniszczenia. Wymiary przybornika to: 22 cm x 14 cm x 13 cm, jest to więc duży organizer na biurko, w którym można z łatwością przechowywać najpotrzebniejsze przybory.

Produkt składa się z jednej dużej przegrody na korespondencję oraz notesy i książki. Organizer ma dwie komory na przybory biurowe oraz jeden pojemnik na drobne elementy, na przykład spinacze. W przyborniku jest także otwarta przegroda na karteczki lub inne przedmioty oraz szuflada. Produkt wykonano estetycznie i wykończono z dbałością o szczegóły.

Zaletą przybornika biurowego jest duża ilość różnych przegródek, dzięki czemu uporządkowanie przyborów jest łatwiejsze. Użytkownicy chwalą organizer za estetyczny wygląd oraz trwałość użytego materiału. Metalowa siatka odporna jest na uszkodzenia i zarysowania.

 

 

 

 

Organizer na biurko biały

 

9. Donau Przybornik na Biurko, PS, 9 Komór, Han Rondo

 

Elegancki Donau przybornik na biurko Han Rondo wpasuje się w każde wnętrze. Produkt wykonano z białego polistyrenu, odpornego na zarysowania i uszkodzenia. Wymiary organizera to: 14 cm x 14 cm x 10,9 cm. Model składa się z dziewięciu przegród w różnych rozmiarach, co ułatwia uporządkowanie przestrzeni biurowej. Spód organizera zabezpieczono przed poślizgiem, dlatego przybornik nie spadnie z blatu.

Biały organizer na biurko ma trzy komory na nieduże przybory, taki jak spinacze lub gumki oraz trzy przegrody na długopisy i ołówki. Przybornik wyposażono w jeden pojemnik na wizytówki lub notatniki oraz przegrodę na płyty CD/DVD, listy, ulotki lub pocztówki. Produkt jest pojemny i umożliwia przechowywanie wszystkich niezbędnych w pracy przedmiotów.

Konsumenci polecają przybornik Donau ze względu na estetyczny i oryginalny design oraz trwałość materiału. Zaletą produktu jest możliwość uporządkowania wszystkich potrzebnych przyborów w wielu różnych komorach. Model Donau jest nieduży, ale pojemny, antypoślizgowy spód zapobiega przesuwaniu się organizera po blacie.

 

 

 

 

Przewodnik zakupowy – jaki organizer na biurko kupić?

 

Niezależnie, czy pracujesz w domu, czy w biurze, wykonywanie obowiązków wymaga użycia odpowiednich przyborów. W rezultacie na biurku znajdują się długopisy, spinacze, linijki i inne przedmioty, które powodują bałagan. Jeżeli dodatkowo potrzebujesz przechować gdzieś notesy lub dokumenty, na blacie zaczyna brakować miejsca. W takiej sytuacji warto zaopatrzyć się w organizer, który pozwoli uporządkować wszystkie przedmioty na biurku. Nie tylko zyskasz więcej miejsca do pracy, ale także łatwiej znajdziesz potrzebne przybory. Organizer na biurko to dobre rozwiązanie również w pokoju dziecięcym. Można przechowywać w nim długopisy i kredki, unikając bałaganu. Nasz przewodnik pomoże Ci zdecydować, jaki organizer na biurko wybrać.

Dopasowany organizer na biurko

Organizer na biurko dobrze sprawdzi się tylko wtedy, gdy będzie dopasowany do rodzaju wykonywanej pracy. Jeżeli podczas codziennych obowiązków wykorzystujesz jedynie podstawowe przybory, takie jak długopis lub ołówek, wystarczy prosty organizer. W pracy biurowej często użytkuje się także nieduże przedmioty, takie jak gumki, spinacze lub zszywki. Warto zadbać, aby przybornik miał odpowiednie przegrody na drobne elementy. Przed zakupem organizera na biurko, dobrym pomysłem będzie zastanowienie się, jakie przedmioty są najczęściej potrzebne w trakcie pracy. Może okazać się, że podczas wykonywania zadań niezbędny jest telefon komórkowy lub tablet. Odpowiednio dobrany przybornik umożliwi przechowywanie również elektronicznych gadżetów. Organizer na biurko do pokoju dziecka powinien być przede wszystkim ładny i ciekawy. Najczęściej przechowywane są w nim kredki lub długopisy, dlatego ilość komór nie jest tak istotna, jak przy wyborze modelu do biura.

 

Ilość przegród

Najlepszy organizer na biurko to taki, który pozwala uporządkować wszystkie przedmioty i przybory znajdujące się na blacie. Aby dobrze zorganizować przestrzeń do pracy, niezbędna jest odpowiednia ilość miejsca do przechowywania. Na rynku znaleźć można wiele organizerów, które wyposażone są w jedną lub kilka komór. Najczęściej przegrody różnią się rozmiarem, a nierzadko także kształtem. Dzięki temu przybornik usprawnia pracę i pozwala zachować porządek na biurku. Do przechowywania wyłącznie przyborów do pisania wystarczy organizer z jedną przegrodą. Jeżeli jednak używasz w pracy więcej przedmiotów, warto wybrać model z dużą ilością pojemników. Dobrym rozwiązaniem są produkty z przegrodą na przybory do pisania, większą na notes lub zeszyt oraz z małą komorą na spinacze, czy gumki. Producenci oferują także organizery z niedużą szufladą, w której można umieścić drobne przybory.

 

Organizer na dokumenty

W biurze przechowuje się wiele różnych dokumentów, które trudno odpowiednio posegregować. Aby oddzielić rachunki od umów i innych pism, potrzebny jest dobry organizer na biurko. Powinien składać się z szuflad lub półek, wystarczająco szerokich i głębokich, aby zmieścić dokumenty w najczęściej używanym formacie A4. Wybierając organizer, warto kupić taki, który ma dużą ilość miejsca do przechowywania. Dzięki temu zapewnisz sobie porządek w dokumentach. Możesz zdecydować się na model z samymi szufladami lub przybornik, który oprócz miejsca na pisma i rachunki, ma także przegrody na przybory biurowe.

 

Rozmiar organizera na biurko

Zastanawiając się, jaki jest najlepszy organizer na biurko powinieneś ustalić, w jakim miejscu chcesz go umieścić. Pomoże Ci to odpowiednio dopasować rozmiar przybornika do pomieszczenia. W małych biurach dobrze sprawdzą się proste, dwu- lub trzykomorowe pojemniki. Możesz umieścić w nich najpotrzebniejsze przybory, nie zabierając miejsca na blacie. W większym biurze warto zainwestować w pojemne przyborniki, dzięki którym zorganizujesz przestrzeń do pracy.

Dodatkowe elementy w organizerze

Organizer na biurko pozwala poukładać i przechować potrzebne w pracy przybory. Może to być funkcjonalny produkt, który okaże się niezbędny w domowym biurze. Producenci oferują przyborniki, które wyposażono w podstawkę na telefon komórkowy. W sklepach można znaleźć także organizery na kable, które pomogą zapewnić ład na blacie. Ciekawym rozwiązaniem są przyborniki wyposażone w porty USB, które pozwalają szybko naładować smartfon lub inne przenośne urządzenie podczas pracy.

 

Organizery na biurko w dobrych cenach

Warto poszukać organizera na biurko w sklepach stacjonarnych i internetowych oferujących wyposażenie do domu lub do biura. Dzięki temu możesz znaleźć najlepszy dla siebie model w atrakcyjnej cenie. Koszt przybornika zależy od materiału, z jakiego jest wykonany, rozmiaru oraz ilości komór. Cenę organizera podnoszą także dodatkowe funkcje. Model, który pozwala uporządkować kable w biurze, kosztuje ok. 10 – 15 zł. W podobnej cenie można znaleźć trzykomorowy organizer z materiału imitującego drewno. Przybornik zawierający 5 pojemników, wykonany ze sztywnego papieru to koszt ok. 30 zł. Drewniany organizer dla dziecka w ciekawym kształcie można znaleźć za ok. 40 zł. Jeżeli szukasz wytrzymałego i eleganckiego przybornika z kilkoma rodzajami przegród i szufladą, cena takiego modelu to ok. 45 zł. Produkty, które umożliwiają ładowanie urządzeń przez wejście USB i ustawienie telefonu w specjalnym uchwycie dostępne są za ok. 50 zł. W biurze, w którym przechowywanych jest wiele różnych dokumentów, dobrze sprawdzi się organizer z szufladami, który można kupić za ok. 130 zł.

 

 

FAQ

 

P1: Jak zrobić organizer na biurko?

Podczas pracy biurowej wykorzystywane są różne przybory i artykuły, takie jak długopisy, spinacze, czy zszywacz. Wszystkie przedmioty zajmują miejsce na blacie, wprowadzając nieład. Aby dobrze zorganizować pracę warto mieć organizer na biurko, w którym poukładasz wszystkie potrzebne przybory. W sklepach dostępnych jest wiele modeli, ale dobry przybornik można także zrobić w domu. Najprostszym sposobem jest wykorzystanie nieużywanych kubków, najlepiej plastikowych, aby się nie rozbiły. Wystarczy jedynie połączyć je klejem. Kubki i pojemniki mogą być w różnych kształtach i rozmiarach, dzięki czemu ułatwią znalezienie potrzebnego sprzętu. W mniejszych pudełkach możesz przechowywać drobne przedmioty. Organizer na biurko można wykonać także ze sztywnego kartonu. Wystarczy skleić wycięte wcześniej elementy, tak aby powstały pojemniki w różnych rozmiarach. Następnie należy połączyć je w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał Twoim potrzebom. Trwały organizer można stworzyć również przy użyciu sklejki. Trzeba jedynie wyciąć poszczególne elementy, tworzące ścianki przybornika i przymocować je odpowiednim klejem. Możesz także połączyć ścianki w podobny sposób, jak układa się puzzle. Wystarczy wyciąć na każdym z boków „wypustki”, które będą zachodzić za siebie, jak w dziecięcych układankach.

 

P2: Gdzie kupić organizer na biurko?

Organizer na biurko, który pomoże Ci uporządkować przestrzeń do pracy, możesz znaleźć w wielu sklepach. Dobrych przyborników warto poszukać w sklepach z artykułami biurowymi. Dostarczają one wyposażenie biurowe do małych i dużych firm, oferują więc szeroką gamę organizerów w różnych kształtach i rozmiarach. W sklepach możesz znaleźć proste modele na przybory do pisania lub rozbudowane produkty z kilkoma rodzajami pojemników. Jeżeli często korzystasz z domowego biura, warto zaopatrzyć się w organizer z szufladami i przegrodami na notesy. Takie modele również znajdziesz w sklepach z artykułami biurowymi. Warto poszukać przybornika w ofertach sklepów internetowych. Dzięki temu można porównać ceny tego samego produktu u różnych dostawców lub wybrać najlepszy organizer dla siebie. Przyborniki bardzo często można znaleźć w sklepach z wyposażeniem domu, zwykle jednak wybór w takich miejscach jest zawężony. Jeżeli szukasz organizera na biurko do pokoju dziecięcego, możesz sprawdzić ofertę marketów z zabawkami i produktami dla najmłodszych. Warto poszukać ładnego modelu także w sklepach i na aukcjach internetowych. Nierzadko organizer dla dziecka można dodatkowo spersonalizować.  

P3: Ile kosztuje organizer na biurko?

Ceny organizerów na biurko różnią się w zależności od rozmiaru, ilości przegród, materiału, czy dodatkowych funkcji. Przybornik jest ważnym elementem w domowym biurze, dlatego warto w niego zainwestować. Jeżeli szukasz organizera, który pomoże Ci uporządkować przewody na biurku, produkt możesz kupić za kilkanaście złotych. Jest on trwały i przede wszystkim nie uszkadza kabli. Jeżeli podczas pracy wykorzystujesz kilka urządzeń elektrycznych i szukasz przybornika, który pomoże Ci wszystkie sprzęty odpowiednio przechować i uporządkować, możesz znaleźć go za 50 zł. W podobnej cenie dostępne są produkty z możliwością ładowania urządzeń elektrycznych przez wyjście USB. Proste organizery, wykonane z drewna lub sztywnego papieru można zakupić za 30 zł – 50 zł. Sprawdzą się w każdym biurze i nierzadko mają kilka przegród w różnych rozmiarach. W podobnej cenie można znaleźć przyborniki wykonane z metalowej siatki, wyposażone w kilka typów przegród. Najwięcej trzeba zapłacić za duże organizery, które umożliwiają przechowywanie dokumentów. Modele składające się z wysuwanych szuflad mogą kosztować powyżej 100 zł. Są jednak trwałe i zapewniają porządek w dokumentach.

 

 

Subskrybuj
Notify of
guest
0 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments